Ön offline van
Vissza

3 NAP, 11 TAGORSZÁG, 1050 NHOODER - FELEJTHETETLEN ÉLMÉNY VOLT A NHOODFEST!

Nhoodfest_webre.jpg
Június elején három napot töltöttünk Lille-ben, a Nhood központban, hogy együtt dolgozzunk közös víziónkon, a New Living Mood-on és hosszútávú célkitűzéseink megvalósításán. Bár egyre több vállalat ismeri fel, milyen óriási szerepe van a megfelelő munkahelyi légkörnek a kollégák elkötelezettségének növelésében, mégsem gyakran fordul elő, hogy egy cég az irodáját fesztiválhelyszínné alakítsa, hogy megvalósítson egy minden szempontból kiváló szakmai és közösségi eseményt munkatársai számára. Rövid beszámolónk következik.

Június ötödike és hetedike között került megrendezésre a NhoodFest. A franciaországi Lille-ben 11 tagország csaknem 1050 Nhoodere gyűlt össze, hogy közösen dolgozzunk azon, hogyan tudjuk víziónkat, a New Living Mood-ot konkrét projektekké formálni és megvalósítani célkitűzéseinket, hogy a ránk bízott ingatlanportfólió transzformálásával olyan vegyes funkciójú, élettel teli és fenntartható városrészeket, kereskedelmi desztinációkat hozzunk létre, melyek nemcsak pozitív hatással vannak környezetünkre, de hozzáadott értéket és jobb életminőséget teremtenek az emberek számára.

Emellett az esemény arra is lehetőséget adott, hogy együtt ünnepeljük eddigi sikereinket és erősítsük a vállalaton belüli közösségi érzést. A három nap során fantasztikus vezetői beszédeket, számos nagyszerű előadást hallgathatunk meg, csoportos workshopokon vettünk részt és az összetartozás élményét egy jó hangulatú zárópartival pecsételtük meg.

Különösen érdemes megemlíteni a Nhood végtelenül pozitív vállalati szellemiségét, ami minden egyes programban tükröződött - kezdve az inspiráló vezetői beszédektől, melynek hatására mindenki állva tapsolt, a közös reggeli tornán és későbbi meditáción át a jó hangulatú csoportos workshopokig, ahol megtapasztalhattunk, hogy különbözőségeink ellenére minden tagország mennyire közös értékrend mentén gondolkodik.

A feladatok során számos olyan People-Planet-Profit szemléletű ötlet került említésre, amely pozitív hatású, innovatív attrakciókkal szinesíti kereskedelmi helyszíneinket és elősegíti az emberek közötti kapcsolatteremtést.

Hasonlóan fontos kiemelni Franciaország egyik legsikeresebb sportolója, Tony Parker előadását, aki vallomásán keresztül emlékeztetett minket arra, hogy nincs elérhetetlen cél, ha elég erős az önmagunkba vetett hit. A dedikált kosárlabdát azóta is az irodában őrizzük.

A Nhoodfest három napja alatt 900 fotó készült, melyek kivétel nélkül őszinte örömről árulkodnak. Érdemes megnézni a NhoodFestről készült összefoglaló videót is. Nemcsak azért, hogy belegondoljunk, hány ember hónapokig tartó megfeszített munkájára volt szükség ahhoz, hogy ez a grandiózus szakmai esemény megvalósulhasson, hanem mert elképesztően jó látni a mosolygó arcokat, a lelkesedést.

Munkahelyünk a NhoodFesttel megmutatta, milyen az, amikor egy cégnek nemcsak az ügyfelek, hanem a saját közössége is legalább olyan fontos. Most rajtunk a sor, hogy megmutassuk, képesek vagyunk elérni a közösen kitűzött célokat, hogy egy minden szempontból innovatív, teljeskörű, fenntartható és pozitív hatású ingatlanszolgáltatási megoldásokat kínáló vállalattá váljunk.   
 
S : S : SOC :
S : SOC :