Ön offline van
Vissza

A Nhood Hungary nyerte az MBSZ arculati tenderét

Nhood_mbsz_web1.jpg
A Magyar Bevásárlóközpontok Szövetsége nemrégiben tendert írt ki arculati elemeinek megújítására. A szövetség tagjai a benyújtott pályázati anyagban új logó- és key visual terveket, web nyitóoldali látványterveket, valamint szlogenjavaslatokat is vártak. A tendert a marketing csapat kiváló munkájának köszönhetően a Nhood Hungary nyerte.  

A Nhood komplex ingatlanpiaci megoldásokat kínál ügyfelei számára, melybe az ingatlanok fejlesztése, vagyonkezelése, bérbeadása és üzemeltetése mellett a marketingtevékenység is beletartozik. Mivel a Nhood hazai leányvállalata végzi az Auchan Kereskedelmi Központok és az országszerte közel 650 üzlettel rendelkező Auchan Korzó bevásárlóközpontok teljeskörű menedzselését, ezért évek óta tagja vagyunk a Magyar Bevásárlóközpontok Szövetségének.
A Magyar Bevásárlóközpontok Szövetsége több mint 20 éve látja el a hazai bevásárlóközpontok és retail parkok érdekképviseletét. Olyan tudásanyagot és kapcsolatrendszert épít, amely támogatja a tagok üzletmenetét, emellett ösztönzi az iparág innovációját és növekedését.

A bevásárlóközpont-iparágra napjainkban – mind az új fejlesztések visszaesése, mind pedig a változó vásárlói szokások nyomon követése miatt - az épületek felújítása, a házak újrapozícionálása a jellemző. Ehhez kapcsolódóan az MBSz esetében is elengedhetetlenné vált a megújulás. A modern arculat, valamint a professzionális, a kor kihívásainak eleget tévő kommunikációs stratégia a tagok, az érdekérvényesítési tevékenységben együttműködő partnerek, a kormányzat, valamint a vásárlók felé is erősíti a bizalmat és magas szakmai értéket tükröz.  

Ezért a Magyar Bevásárlóközpontok Szövetsége arculati elemeinek frissítésére tendert írt ki. A benyújtott pályázati anyagban logóterveket, key visual-t, web nyitóoldali látványterveket, valamint szlogenjavaslatokat is vártak.

A tendert a marketing csapat kiváló munkájának köszönhetően a Nhood Hungary nyerte. A megbízás azért is fontos mérföldkő cégünk életében, mert ez az első olyan marketingkommunikációs projekt, amit cégcsoporton kívüli partnernek készítettünk.

Balatoni Judit, a Magyar Bevásárlóközpontok Szövetségének Főtitkára a téma kapcsán a következőket nyilatkozta:

„Az arculatváltással kapcsolatban kiírt tenderre érkezett pályázatok alapján egyértelmű volt az értékelést végző marketing szakemberekből álló zsűri véleménye. A Nhood készített olyan logóterveket, amelyek tükrözték a tenderben kiírt elvárásokat. A Nhood csapatával együtt gondolkozva és a stratégiát meghatározva olyan javaslatokat kaptunk, melyeken látszott a minden részletre való odafigyelés, kreativitás, a magas szakmai tudás és a piac ismerete. Ezen képességek birtokában jöhetett létre az a logóterv, amely végül elfogadásra került. Az új logó több, az MBSZ és tagjai részére fontos és meghatározó üzenetet, gondolatot, érzést képvisel. A Nhood-ot jobban megismerve egy fiatalos, lendületes, innovatív csapatot látunk, akik nagy lehetőséget látnak ebben a projektben. Bízunk benne, hogy a megújult arculattal hatékonyabban fogjuk tudni kommunikálni azokat az értékeket, melyeket a tagoknak kínálunk és megerősíthetjük azokat a szempontokat, melyek fontosak a szövetség számára.”

Fonay Gergely, a Nhood Hungary Marketing és Kommunikációs Vezetője elmondta:

„A Nhood és a Magyar Bevásárlóközpontok Szövetségének küldetése azonos, hiszen üzemeltetőként számunkra is fontos, hogy a változó fogyasztói igényeknek eleget téve a bevásárlóközpontok továbbra is nyüzsgő, izgalmas, értékes időtöltést nyújtó kereskedelmi desztinációk legyenek az emberek számára. Hisszük, hogy az MBSZ-nek kiemelkedő szerepe van a bevásárlóközpontok érdekképviseletében és a hazai retail piac jövőjének formálásában. Ezért büszkék vagyunk rá és nagy megtiszteltetés számunkra, hogy cégünk nyerte az arculati tendert és így részt vehetünk a márka megújításában. Már a pályázati anyag összeállítása is rendkívül izgalmas volt számunkra. Szabadkezet kaptunk a grafikai tervek elkészítésében és ennek köszönhetően olyan eredmény született, amire az MBSZ és nem utolsósorban a Nhood Hungary is méltán lehet büszke, hiszen sikerült egy olyan modern, lendületes vizuális világot megálmodnunk, ami megfelel a mai kor elvárásainak és a MBSZ által egyértelműen megfogalmazott szakmai igényeknek.”