Vissza
Marketing Csoportülést tartott a Magyar Bevásárlóközpontok Szövetsége
Marketing Csoportülést tartott a Magyar Bevásárlóközpontok Szövetsége 2023. május 16-án a Crowne Plaza Budapest hotelben. Cégünket az eseményen Marketing Vezetőnk, Fonay Gergely képviselte. A tagok a szövetség közös jövőjéről, ezen belül a lobbitevékenység, az érdekképviselet, az információszolgáltatás és a kommunikáció témaköreinek kérdéseiről egyeztettek.
A Magyar Bevásárlóközpontok Szövetségének célja, hogy összefogja a bevásárlóközpontok fejlesztésében, működtetésében tevékenykedő piaci szereplőket, szakmai és gazdasági szempontból képviselje és közelítse a felek érdekeit, erősítve ezzel a szakma fejlődését, jövőképének megszilárdítását. A szervezet többek között figyelemmel kíséri a szektor szabályozására vonatkozó jogszabályok gyakorlati érvényesülését, és amennyiben szükséges, az illetékes gazdaságirányítási szerveknél kezdeményezi a tagok működését nehezítő szabályozók és intézkedések felülvizsgálatát és módosítását, illetve az ICSC (Nemzetközi Bevásárlóközpont Szövetség) tagjaként a nemzetközi tapasztalatok és normák hazai meghonosításában is aktív szerepet vállal.
A marketing szekció többek között azt vizsgálta, melyek a bevásárlóközpont szektor jelenlegi feladatai, hova kívánja magát pozícionálni a szakma, mekkora lobbierővel, érdekképviseleti kapcsolatrendszerrel rendelkezik, és mik a megfogalmazadó közös célok a változó vásárlói igények, valamint a bizonytalan makrogazdasági környezet kihívásai közepette.
Hasonlóan kiemelt fókuszt kapott az információszolgáltatás kérdése - mind a nemzetközi, mind pedig a hazai releváns piaci adatok összegyűjtésének és megosztásának, illetve a piackutatás és az adatbázisok készítésének fontossága.
A szektor marketing szakemberei a szervezet átfogó kommunikációs tevékenységéről is egyeztettek. Szóba került a vizuális elemek frissítésének szükségessége, az arculat, a sajtómegjelenések, a hírlevél, a sajtószemle és az aktív online jelenlét kialakítása, illetve a kedvezményes hirdetési lehetőségek biztosítása a tagok számára.
A szakmai napot a tagok sikeresnek ítélték. A következő MBSZ Marketing Csoportülés az események, a networking és a pályázatok kérdésköreinek megvitatásával folytatódik.
A Magyar Bevásárlóközpontok Szövetségének célja, hogy összefogja a bevásárlóközpontok fejlesztésében, működtetésében tevékenykedő piaci szereplőket, szakmai és gazdasági szempontból képviselje és közelítse a felek érdekeit, erősítve ezzel a szakma fejlődését, jövőképének megszilárdítását. A szervezet többek között figyelemmel kíséri a szektor szabályozására vonatkozó jogszabályok gyakorlati érvényesülését, és amennyiben szükséges, az illetékes gazdaságirányítási szerveknél kezdeményezi a tagok működését nehezítő szabályozók és intézkedések felülvizsgálatát és módosítását, illetve az ICSC (Nemzetközi Bevásárlóközpont Szövetség) tagjaként a nemzetközi tapasztalatok és normák hazai meghonosításában is aktív szerepet vállal.
A marketing szekció többek között azt vizsgálta, melyek a bevásárlóközpont szektor jelenlegi feladatai, hova kívánja magát pozícionálni a szakma, mekkora lobbierővel, érdekképviseleti kapcsolatrendszerrel rendelkezik, és mik a megfogalmazadó közös célok a változó vásárlói igények, valamint a bizonytalan makrogazdasági környezet kihívásai közepette.
Hasonlóan kiemelt fókuszt kapott az információszolgáltatás kérdése - mind a nemzetközi, mind pedig a hazai releváns piaci adatok összegyűjtésének és megosztásának, illetve a piackutatás és az adatbázisok készítésének fontossága.
A szektor marketing szakemberei a szervezet átfogó kommunikációs tevékenységéről is egyeztettek. Szóba került a vizuális elemek frissítésének szükségessége, az arculat, a sajtómegjelenések, a hírlevél, a sajtószemle és az aktív online jelenlét kialakítása, illetve a kedvezményes hirdetési lehetőségek biztosítása a tagok számára.
A szakmai napot a tagok sikeresnek ítélték. A következő MBSZ Marketing Csoportülés az események, a networking és a pályázatok kérdésköreinek megvitatásával folytatódik.