Ön offline van
Vissza

Az Auchan Korzó legújabb reklámfilmje a személyes vásárlás előnyeire hívja fel a figyelmet

Nhood_AK_reklamfilm-banner_600x411px.png
Új reklámfilmet készített az Auchan Korzó bevásárlóközpontokat üzemeltető Nhood Hungary marketing csapata, melyben egy fiatal pár, Lékai-Kiss Ramóna és Stohl András márkanagykövetek segítségével tapasztalja meg, hogy boltban vásárolni nemcsak praktikus, hanem sokkal szórakoztatóbb is, hiszen az offline shopping számos nagyszerű élményt nyújt és közelebb hozza az embereket egymáshoz. A film a márka weboldalán és közösségi platformjain lesz látható. 

Bár a fogyasztói szokások változnak és Magyarországon is egyre nagyobb teret nyer az online shopping, az emberek többsége szerencsére továbbra is igényli a személyes vásárlási élményt. Ezért vállalatunk is arra törekszik, hogy az általunk üzemeltetett bevásárlóközpontok változatos, kellemes kikapcsolódást nyújtó, nyüzsgő találkozóhelyek legyenek, ahol az emberek szívesen vásárolnak és töltik a szabadidejüket.  

Ez az elgondolás ihlette az Auchan Korzó legújabb reklámfilmjét is, ami az offline shoppingolás számtalan előnyére hívja fel a figyelmet. 

A Paprika Studios Kft. által megalkotott filmben egy huszonéves pár, Lékai-Kiss Ramóna és Stohl András márkanagykövetek segítségével tapasztalja meg, hogy boltban vásárolni nemcsak praktikus, hiszen lehetőségünk van mindent megérinteni, kipróbálni még vásárlás előtt, de egyúttal sokkal szórakoztatóbb is, hiszen személyes vásárlás közben vidám élményekkel gazdagodhatunk és közelebb kerülhetünk másokhoz, amire a képernyő előtt ülve nem lenne lehetőség. 

Az új videó az előző filmekhez hasonlóan letisztult képi világú, ugyanakkor színes, érdekes. A casting során arra is figyeltünk, hogy olyan szereplőket válasszunk, akiknek alaptulajdonsága a jókedv és a pozitív kisugárzás, hogy ez a filmben természetesen jelenhessen meg. A szpot uralkodó elemei a popzene és a pörgős tempó, különlegessége pedig, hogy a szereplők minden egyes lépése a digitális nemzedékre jellemző kifejezésekkel van párhuzamba állítva, ami feliratként jelenik meg a videóban. Így az online shopping során megismert mondatok a személyes vásárlás közben új értelmet nyernek, hiszen a kifejezésekhez új érzelmek, élmények rendelődnek. 

A film forgatási helyszíne az egyik legnépszerűbb helyszínünk, a budaörsi Auchan Korzó volt. A jelenetekben számos bérlő – köztük az Yves Rocher, a Starbucks, a 5sec tisztító, a Saxxo London, a Telekom, az Office Shoes, a Barber Shop, és a Buddha Originals étterem – is látható, emellett drónos felvételek is készültek. 

Fonay Gergely, az Auchan Korzó bevásárlóközpontokat üzemeltető Nhood Hungary Marketing és Kommunikációs Vezetője a témával kapcsolatban elmondta: 

„Hosszútávú marketingstratégiánk egyik fő célja, hogy felhívjuk a figyelmet a klasszikus, offline vásárlás megannyi előnyére az online vásárlással szemben, és meghívjuk az embereket az Auchan Korzókra. Mi úgy látjuk, hogy bár a fogyasztói igények változnak, az emberek szerencsére nem álltak át teljesen a digitális megoldásokra, és továbbra is igénylik a személyes találkozás és az élményszerű vásárlás lehetőségeit. A mostani, legújabb reklámfilmünk is ebben a szellemben készült, és az eredménnyel nagyon elégedettek vagyunk. Reméljük, a vásárlók is szeretni fogják.”