Musicalszerű reklámfilm mutatja be az élményteli vásárlást az Auchan Korzón
Lékai-Kiss Ramóna és Stohl András márkanagykövetek angyalként repítenek végig egy meglepett lányt az Auchan Korzón, aki annak ellenére, hogy nem erre készült, élete legjobb napját éli át. Az Auchan hipermarketek üzletsorainak legújabb reklámfilmje a márka weboldalán és közösségi platformjain lesz látható.
Új vásárlásösztönző reklámszpotot készített az Auchan Korzókat üzemeltető Nhood Hungary marketing csapata, amely ezúttal is az Auchan hipermarketek üzletsorainak széleskörű vásárlási, szolgáltatási és kikapcsolódási lehetőségeire hívja fel a figyelmet. A Paprika Studios Kft. által megalkotott film, melynek a nemrégiben felújított soroksári Auchan Korzó szolgált forgatási helyszínéül, fő üzenete a 2020-ban bevezetett „Vásárolj be, kapcsolódj ki” szlogenre épül, és elsődleges célja, hogy a márkanevet a fogyasztók az élményteli shoppingolással kapcsolják össze.
Az Auchan Korzónak a két évvel ezelőtti márkanév és szlogenváltás óta ez a harmadik önálló reklámfilmje. Az erősen sales fókuszú első reklámnak (link) a márkanagykövetek bemutatása, illetve az országszerte 18 helyszínen mintegy 650 üzletet, szolgáltatót, éttermet és kávézót felvonultató Auchan Korzók sokoldalúságának szemléltetése volt a célja, míg a második táncos reklámszpot (link) inkább mood film volt, amely azt sugallta, hogy az Auchan Korzón mindenki jól érezheti magát, hiszen a hipermarkethez tartozó üzletek látogatása feldobja a legszürkébb hétköznapot is.
A mostani, harmadik film az előző kettőt kombinálja, hiszen a vásárlásösztönző üzenet mellett legalább akkora a hangsúly a hangulati elemeken. A filmben Lékai-Kiss Ramóna és Stohl András, az Auchan Korzó bevásárlópontok márkanagykövetei angyalként repítenek végig egy meglepett lányt az Auchan Korzón, aki annak ellenére, hogy nem erre készült, hiszen csak egy levelet jött feladni, élete legjobb napját éli át.
A szpot végén feltűnő idősebb párból arra lehet következtetni, hogy a márkanagykövetek másokat is körbe kalauzolnak, vagyis az Auchan Korzó látogatása minden vásárlónak hasonlóan élményteli napot ígér. A történet musicalszerű, éneklős elmesélése az érzelmekre hat, és szerethetővé teszi a márkát.
A mostani film további érdekessége, hogy a márkanagykövetek mellett két vásárlói célcsoportot is bemutat, ugyanúgy megjelenik benne a fiatalabb huszonéves, és az idősebb, ötven pluszos generáció, arra utalva, hogy az Auchan Korzókon minden vásárlói réteg és korcsoport megtalálhatja, amit keres, legyen szó termékről, szolgáltatásról vagy étkezésről, kikapcsolódásról.
Az elkészült reklámszpotot kétféle verzióban is megtekinthetik az érdeklődők. A hosszabb vágat egy perces, de egy rövidebb fél perces verzióval is találkozhatnak a követők az Auchan Korzó Facebook, Instagram oldalán és YouTube csatornáján, valamint a honlapján, illetve márkanagyköveteinek közösségi média felületein.
Fonay Gergely, az Auchan Korzókat üzemeltető Nhood Hungary Marketing Vezetője a projekttel kapcsolatban a következőket nyilatkozta: „A most készült reklámfilmmel nagyon elégedettek vagyunk. Azt szerettük volna megmutatni, hogy az Auchan Korzón minden adott egy élményteli, kellemes nap eltöltéséhez, hiszen az üzletek, szolgáltatók és éttermek széles palettája várja a vásárlókat. A jókedvű, musicalszerű megvalósítás reményeink szerint még közelebb hozza a márkát a fogyasztókhoz, akik legalább annyira szeretni fogják ezt a filmet, mint mi.”
Oszd meg
COOKIES
A webhely böngészésének folytatásával Ön elfogadja, hogy cookie-kat vagy más nyomjelzőket használunk mi és partnereink által a webhely teljesítményének javítása érdekében, személyre szabott és az Ön érdekközpontjaihoz igazított tartalom, kommunikáció és hirdetések felajánlásához, valamint az összeállításhoz látogatási statisztikák.