Ön offline van
Vissza

Ismét felmértük dolgozóink elégedettségét

survey.jpg
Kiugróan jó eredményeket hozott a munkatársaink körében nemrégiben elvégzett Peakon engagement survey. A Nhood-nál tisztában vagyunk vele, hogy sikereinket és fejlődésünket elsősorban munkatársainknak köszönhetjük. Ezért nap mint nap arra törekszünk, hogy olyan munkahely legyünk, ahol mindenki jól érzi magát és számos konkrét lépést is teszünk dolgozóink jó közérzetének megőrzése érdekében. 

Munkavállalói programunk fontos része a 2022-ben - magyar és lengyel kezdeményezésre - bevezetésre került Peakon engagement survey platform. A felmérés a Nhood valamennyi tagországában komplex módon, 14 területen vizsgálja a dolgozók elkötelezettségét és elégedettségét, 1-10-ig terjedő skálán értékelve az egyes témákat.

A Nhood Hungary valamennyi munkavállalója által kitöltött, 2023 januárjában elvégzett kutatás kiváló eredményeket hozott. 
Az Employee Net Promoter Score (eNPS) 10-100 pont közötti skáláján 70 pontot értünk el, ami a többi tagországgal összehasonlítva is rendkívül jó eredmény. Az eNPS egy olyan mérőszám, amely lehetővé teszi a HR csapat számára, hogy reális visszajelzést kapjon azzal kapcsolatban, mit gondolnak az alkalmazottak a cégről. 

Az elkötelezettség átlagpontunk 8,5 lett, ami szintén nagyon magasnak számít, de a felmérésben több olyan terület is volt, melynek kapcsán 10-ből 9 feletti pontszámot értünk el. Cégünk erősségei között szerepel a rugalmasság, a céljaink összehangolására való képesség, a kellemes irodai környezet, az otthoni munkavégzési lehetőség, az egészség és jó közérzet figyelembe vétele, a sokszínűség elfogadása és az egyenlő bánásmód. Emellett kiemelkedően magas pontszámot kapott a munka jelentősége is, vagyis munkatársaink többsége a Nhood-nál végzett feladatait hasznosnak és értékesnek érzi.  

HR osztályunk vezetője, Bozakov Barbara a felmérés kapcsán a következőket mondta:

„A Nhood-nál kiemelten fontosnak tartjuk, hogy évente mérjük dolgozóink elkötelezettségét, hogy kiderítsük, miben kell még fejlődnünk, hol kell változtatnunk. Nagyon örülünk, hogy az idei felmérésen ismét ilyen jó eredményeket értünk el. Célunk, hogy folyamatosan fejlődjünk, hiszen akkor tudunk hosszútávon is eredményesek lenni, ha úgy alakítjuk szervezetünket, hogy a munkavállalók szeressenek itt dolgozni, elégedettek legyenek és ezáltal munkájuk során is egyre jobb teljesítményt érjenek el.”