Ön offline van
Vissza

A soroksári Auchan Korzó modernizálása jelentősen javította a vásárlói élményt – ez derült ki legfrissebb felmérésünkből

Nhood_hir_SoroksarFelmeres_600px.jpg
A Nhood Services Hungary Kft., a magyarországi Auchan Korzó bevásárlóközpontok üzemeltetője, nemrégiben újabb elégedettségi kutatást készített a soroksári Auchan Korzó látogatóinak körében. A felmérés ezúttal azt vizsgálta, milyen hatással van a felújítás a vásárlói élményre.   

A soroksári Auchan Korzó 2021-ben komoly felújításon esett át, mely által nemcsak korszerűbbé és esztétikusabbá vált az bevásárlóközpont, de szolgáltatásai is bővültek. Teljes körű korszerűsítésre kerültek az üzletsori folyosók, a mosdók, valamint az ételudvar területe, ami egy tágas, 60 férőhelyes terasszal is bővült. Az áruház folyosóira a padlóburkolat és a mennyezetburkolat cseréje mellett új, elektromos kiállással rendelkező, mobiltelefon töltésére is lehetőséget biztosító pihenőpadok, valamint új növénytartók kerültek, a bejáratoknál pedig hirdetések vetítésére alkalmas modern, digitális totemek köszöntik a vásárlókat. Az ételudvaron gyermekjátszó és két látványos LED fal is kialakításra került, illetve három új étterem és egy új kávézó is nyílt.

Az átalakítással üzemeltetőként elsődleges céljaink között a fenntarthatóbb, esztétikusabb környezet kialakítása, a forgalom növelése és a vásárlói elégedettség fokozása szerepelt. 

Nem csoda, ha ezek után kíváncsiak voltunk arra, hogyan változott a megújult helyszín megítélése, ezért nemrégiben helyszíni kutatást végeztünk a vevők elégedettségének feltárására, valamint annak feltérképezésére, hogy a felújítás hogyan befolyásolja a vásárlói élményt. A felmérésben 160 látogatónk vett részt, többségük legalább hetente látogatja a soroksári Auchan hipermarketet (53%), és túlnyomó részük legalább havonta vásárol az Auchan Korzó Soroksár üzleteiben (86%).

A felmérés eredményei alapján megállapíthatjuk, hogy a soroksári Auchan Korzó döntően a helyi közösség igényeit szolgálja ki: a vásárlók közel 70%-a a bevásárlóközpont 20 perces vonzáskörzetéből látogat el ide. A XXIII. kerületből érkezők 25%-a hetente többször is vásárol az üzletsoron található boltokban.

Emellett az is kiderült, hogy a különböző korcsoportok eltérő okból keresik fel a soroksári Auchan Korzó üzleteit: a 18-29 év közöttiek nagyobb arányban keresik fel a bevásárlópontot a cipő- és divatüzletekben történő vásárlás, illetve étkezés céljából; míg az 50-65 éves korosztály körében szignifikánsan magasabb azok aránya, akik a gyógyszertárban vásárolnak. A szolgáltatások - pl. telekommunikáció és bankfiók - elérhetősége és választéka minden korosztályban fontos: az összes válaszadó kétharmada jelölte meg ezt a kategóriát a látogatás során igénybe vett üzlettípusok között. Ami a nemek szerinti megoszlást illeti, a nők körében népszerűbbek az illatszer és szépségápolási üzletek, míg a férfiak körében a bankfiók felkeresése.

Pozitív visszajelzés számunkra, hogy a kutatásban résztvevő minden vásárló - kortól, nemtől és vásárlási gyakoriságtól függetlenül - észrevette, hogy a soroksári Auchan Korzó ételudvara, üzletsori folyosói, illetve mosdói is megújultak, és a felújítással szinte minden vásárló elégedett (99%).

Az átalakítás egyes elemeire vonatkozó kérdések alapján a megújult ételudvar és az újonnan kialakított terasz egyöntetűen pozitív fogadtatásra talált a fiatalabb (18-29 éves) korosztályban, illetve kiemelt arányban a vidékről érkező vásárlók körében.
 

Óriási öröm számunkra az is, hogy vásárlóink a megújult Auchan Korzóval nemcsak elégedettek, de a felmérésben adott válaszaik alapján elmondható, hogy úgy érzékelik, a felújítás érdemi javulást is hozott.

A vásárlók megítélése szerint az ételudvar átalakítása, valamint a közlekedő terek megvilágításában, illetve a mosdó megjelenésében és a folyosók burkolataiban történt változás hozta a legjobb eredményt. Ezen változtatások mellett, látogatóink a bevásárlóközpont általános hangulatában és megjelenésében, illetve biztonságában történt változtatásokkal kapcsolatban szintén átlag feletti elégedettségüket fejezték ki.
 




A felmérés alapján a soroksári Auchan Korzó vásárlói örömmel vették birtokba a megújult ételudvart: a felújítást követően a látogatók 83%-a már étkezett az itt található éttermek valamelyikében. Kor és nem szerinti bontás alapján a fiatalabb korosztályban és a férfiak körében ez az arány még magasabb.

Gábosy Balázs, az Auchan Korzókat üzemeltető Nhood Hungary Üzletfejlesztési, Kereskedelmi és Operatív Igazgatója a kutatás eredményeivel kapcsolatban a következőket nyilatkozta:

„Nagy öröm számunkra, hogy a felmérés ilyen pozitív eredményeket hozott, hiszen az a célunk, hogy üzletsoraink sikeresek és vásárlóink elégedettek legyenek. Ezért a helyszíneinket folyamatosan korszerűsítjük. A tavalyi év során nemcsak a soroksári Auchan Korzó átalakítását végeztük el, de a csömöri, solymári, óbudai, és fóti áruházak mosdóit is megújítottuk. A jövőben is folytatjuk helyszíneink felújítását, hogy a bérlői és látogatói elvárásoknak még inkább megfelelő épületeket alakítsunk ki. Ehhez remek kiindulópontot nyújt ez a mostani kutatás. Az itt nyert tapasztalatokat fel fogjuk használni, hiszen olyan bevásárlóközpontokat szeretnénk üzemeltetni, melyek minden szempontból megfelelnek a jelenkori vásárlói igényeknek. A Nhood-nál abban hiszünk, hogy csakis a társadalmi, környezeti és gazdasági pozitívumok együttes megteremtésével hozhatunk létre valódi értéket az ingatlanfejlesztések során, ezért valamennyi tevékenységünket igyekszünk az emberek (People), a bolygó (Planet) és a gazdasági előnyök (Profit) hármas dimenziójának tükrében szemlélni. A felújítások során az esztétikai szempontok mellett odafigyelünk a környezettudatos megoldások alkalmazására, és eseményeinkkel is arra törekszünk, hogy bevásárlóközpontjaink minden korosztály számára élvezetes időtöltést nyújtó, nyüzsgő találkozóhelyek legyenek.”