Ön offline van
Vissza

„A NHOOD ÚJ ÉLETÉRZÉST TEREMT”

Nhood_hir_PascalPortfolio_600px.jpg

Pascal Steens-el, a Nhood ingatlanfejlesztő vállalat magyarországi ügyvezetőjével a 2021-es év kihívásairól és a tervekről beszélgettünk.

Mit osztana meg velünk az idei évhez kapcsolódóan?
2021 számomra az új, vegyes ingatlanszolgáltatással foglalkozó vállalatunk, a Nhood megalakulását jelenti. A Nhood küldetése, hogy megújítsa ügyfelei portfólióját, és elősegítse az ingatlanberuházásokat a tulajdonosi kör által meghatározott jövőképpel összhangban, érvényesítve azt a mélyen gyökerező meggyőződést, mely szerint minden ingatlanprojekt pozitív hatással kell, hogy legyen a környezetünkre, az emberekre és a gazdaságra. Ezen kívül mindannyiunk számára 2021 nagy eredménye az is, hogy az mRNS-technológiát felhasználva megszületett a koronavírus elleni vakcina. Chapeau Professor Karikó Katalin, et merci! (Le a kalappal Karikó Katalin professzor előtt, köszönjük!)

Mit jelentett 2021 a Nhood életében, melyek voltak a legfontosabb eredmények és kihívások?  
A Nhood létrehozása nagy eredmény, sikeresen fellendítette telekportfóliónk fejlesztési programját. Csapatunk végig elkötelezett volt, szeptemberben új együttműködési megállapodásokat jelenthettünk be. Ugyanakkor még mindig aggodalomra ad okot a vírus újabb és újabb hulláma. Munkatársaink rugalmassága és összetartása a kihívások ellenére szintén nagy eredmény. A szállítmányozási díjak és az építőanyagárak turbulenciái nem segítenek, de muszáj valahogy boldogulnunk. A napelemes stratégiánk megvalósítása nem úgy haladt, ahogyan szerettük volna, de 2022-ben már látni fogjuk az eredményeket. A fenntarthatóság kérdését sokan még mindig nem a megfelelő hangsúllyal kezelik, ez folyamatos kihívást jelent cégünk számára is.

Mik az elképzelései a következő évekre vonatkozóan?
Célom, hogy élettel teli, fenntartható közösségi tereket hozzunk létre az általunk kezelt helyszíneken, törekedve arra, hogy javítsuk az ott élők lakókörnyezetét és élhetőbb jövőt biztosítsunk a következő generációk számára. Ennek eléréséhez projektjeinket a 3P dimenziójában vizsgáljuk: People-Planet-Profit. Hisszük, hogy csakis a társadalmi, környezeti és gazdasági pozitívumok együttes megteremtésével hozhatunk létre valódi értéket az ingatlanfejlesztések során.

Mik a konkrét tervek?
Azon dolgozunk, hogy az általunk kezelt portfólió helyszíneit multifunkciós projektekké fejlesszük, hogy attraktívabbá tegyük kereskedelmi parkjainkat a befektetők számára. Ennek eredményei már most láthatóak. Számos innovatív projekten dolgozunk Dunakeszin, Kecskeméten, Budaörsön, Soroksáron és Maglódon, remélem hamarosan több részletet is megoszthatunk. Emellett aktívan részt veszünk különböző CSR tevékenységekben is, ilyen a Palánta by Nhood Biofarm, a solymári ürgerezervátum vagy a Dunakeszi lápon kialakítandó sétaút.
 
Oszd meg